Werkwijze
Werkwijze en kosten
Na een verzoek voor informatie zal ASA binnen 48 uur (telefonisch) contact met u opnemen. Op deze manier kan er reeds kort kennis worden gemaakt en kunt u aangeven waarmee u graag geholpen wilt worden. Naar aanleiding van dit telefonische contact wordt duidelijk of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Mocht dit zo zijn dan zal er bij u thuis/kantoor een afspraak worden gemaakt voor een kosteloos intakegesprek.
Tijdens het intakegesprek zullen uw wensen en behoeften worden besproken. Er wordt bekeken of de dienstverlening van ASA kan voldoen aan uw verwachtingen. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan zal er een vervolgafspraak worden gemaakt waarbij wij samen met u aan de slag gaan. Op basis daarvan zullen we samen bekijken hoe het vervolg traject er uit gaat zien. Voor de een kan een éénmalig traject ervoor zorgdragen dat hij of zij weer zelf aan de slag kan gaan en een ander vindt het prettig om bijvoorbeeld 1 keer per week (zzp-er), maand en/of kwartaal een afspraak te maken voor het up to date blijven van de administratie en de mogelijkheid vragen en onzekerheden te bespreken. Hierbij staan uw persoonlijke wensen centraal.
Doelstelling van ASA is vóór en samen mèt u aan de slag te gaan om zo inzicht en controle te verkrijgen of te behouden over de financiële situatie en hiermee de nodige rust te creëren zodat er meer tijd over blijft voor de leuke dingen die men graag doet en/of het ondernemen.
ASA werkt op basis van vaste- en uurtarieven, afhankelijk van uw situatie en uw wensen. Er kunnen reiskosten in rekening worden gebracht bij afstanden > 10 km.(ad. euro 0,19 km). Voor aanvullende vragen via mail of telefoon worden geen extra kosten in rekening gebracht, tenzij er gekozen wordt voor hulp op afstand (via telefoon en email). Hiervoor geldt een vast tarief EUR 15,00 p/mnd incl. BTW. (alleen particulier)
Is uw interesse gewekt, of wilt u graag nog wat meer informatie ontvangen, aarzel niet om contact met ons op te nemen.