Administratie Service Almelo (ASA)   

                                                                                                                                                                              Bel Administratie Service Almelo direct 084-8719132        

Thuisadministratie  

Waarom Thuisadministratie?

Door allerlei oorzaken raken mensen soms het overzicht op hun financiën kwijt. Dat kan door ouderdom komen of te maken hebben met verlies van partner. Maar ook het kwijtraken van een baan of door ziekte kunnen mensen moeite krijgen om administratie op orde te houden. Als er dan in hun directe omgeving niemand is die hen kan helpen, is het tijd voor een steuntje in de rug.  
 

Wanneer u het lastig vind om uw eigen financiële administratie op orde te krijgen en houden kan ASA u hierbij helpen. Hoeveel dit moet zijn en hoelang bepaalt u zelf.
Wij verzorgen de volgende zaken voor u:

  • De administratie eenmalig ordenen en opzetten
  • De post doornemen en met u bespreken
  • De administratie bijhouden
  • Desgewenst formulieren invullen
  • Betalingen (zowel handmatig als via automatische incasso en ontvangsten controleren
  • Contact opnemen met organisaties wanneer hieraan behoefte is
  • Periodiek een overzicht van inkomsten en uitgaven verstrekken

De werkzaamheden zullen hoofdzakelijk bij u thuis plaatsvinden.

Heeft u vragen of wilt u wat meer informatie, aarzel niet om contact met ons op te nemen.